Sztuczna inteligencja zmienia nasz świat i dotyczy to także marketing automation. Obecnie są trzy główne obszary, w których firmy zajmujące się automatyzacją marketingu wykorzystują sztuczną inteligencję, aby zapewnić użytkownikom lepsze rezultaty. Jakie to obszary?
ANALITYKA
Każde dobre narzędzie MA oferuje rozwiązania analityczne. iPresso także ma analitykę w ofercie. Wiele z tych modułów wykorzystuje sztuczną inteligencję lub uczenie maszynowe, aby zapewnić użytkownikom lepsze sugestie i bardziej dogłębne informacje. Dzięki AI wiesz, co się dzieje z Twoim marketingiem, ale też, jak możesz go poprawić.
PERSONALIZACJA
Dzisiaj personalizacja to coś więcej niż samo zwracanie się do klientów po imieniu. Chodzi o spersonalizowane sugestie produktowe i komunikację dopasowaną do zainteresowań danej osoby. AI analizuje zainteresowania i zachowania różnych osób i dostosowuje do nich komunikaty tak, aby prezentować treści, które mogą zainteresować daną osobę.
GENEROWANIE TREŚCI
Mamy ostatnio do czynienia z prawdziwym wysypem narzędzi content marketingowych opartych na sztucznej inteligencji, które ułatwiają tworzenie postów i innych tekstów. Narzędzia SEO, takie jak Surfer SEO czy Contadu, również wykorzystują sztuczną inteligencję, aby pomóc użytkownikom dostosować tworzone teksty do wymagań Google.
Chcesz wiedzieć więcej o AI w automatyzacji marketingu?
Sprawdź najnowszą funkcjonalność iPresso – AI-powered.
Odpowiedz