Podstawy e-marketingu
10 podstawowych wskaźników marketingowych, które musisz
Aby w pełni odnieść korzyść z marketingu online, musisz mierzyć szereg wskaźników, które informują Cię o efektywności prowadzonych działań
Lejek marketingowy – co trzeba o nim
Proces zakupowy można przedstawić na wiele sposobów. Jednym z najpopularniejszych jest ten, który wykorzystuje lejek, aby pokazać, jak
Czym jest lead nurturing i jak możesz
Leady są bardzo ważne w rozwoju Twojego biznesu. Potencjalni klienci są szczególnie istotni w sektorze B2B, ale firmy
Podstawy e-mail marketingu
E-mail marketing może być bardzo skutecznym narzędziem w komunikacji z potencjalnymi i obecnymi klientami. Jednak z uwagi na to, że ta forma
Cykl: Poznaj podstawy e-marketingu z iPresso
Czy Twoja przygoda z marketingiem dopiero się rozpoczyna? A może niedawno otworzyłeś firmę i chcesz, aby dynamicznie się rozwijała i przyciągała
Co warto wiedzieć o SEO?
49% klientów szuka nowych produktów w Google. To główny powód, dla którego powinieneś zadbać o pozycjonowanie swojej strony
Modele rozliczeniowe w marketingu
Jak wszyscy wiemy, marketing online jest pełen usług i produktów, od reklam, przez posty sponsorowane, aż po narzędzia
Praktycznie o RODO
Praktycznie o RODO. Część 1: Zgoda
Obowiązujące od maja 2018 przepisy RODO wymusiły na firmach wprowadzenie zmian w zakresie swoich działań marketingowych. Jedną
Praktycznie o RODO. Część 2: Obowiązek informacyjny
Obowiązek informacyjny jest jedną z podstawowych zasad zawartych w RODO. Każda osoba, której dane są gromadzone, musi
Praktycznie o RODO. Część 3: Prawo do bycia
Zgodnie z przepisami RODO, każda osoba, której dotyczą dane, ma prawo zażądania ich niezwłocznego usunięcia. Jak
Praktycznie o RODO. Część 4 – zasada
Rozporządzenie RODO nakłada na firmy ograniczenia w zakresie danych osobowych, jakie mogą być gromadzone. Jedną z najważniejszych zasad