Blog iPresso Marketing Automation
Cykl podstaw z emarketingu

Cykl: Poznaj podstawy e-marketingu z iPresso

Czy Twoja przygoda z marketingiem dopiero się rozpoczyna? A może niedawno otworzyłeś firmę i chcesz, aby dynamicznie się rozwijała i przyciągała coraz więcej klientów? W obu wypadkach powinieneś dobrze poznać podstawy marketingu internetowego. A my chętnie Ci w tym pomożemy!

Marketing internetowy to wbrew pozorom bardzo szeroka dyscyplina, obejmująca zarówno kwestie techniczne, analityczne, strategiczne, jak i kreatywne. Poznanie wszystkich gałęzi marketingu i tego, jak wpływają one na funkcjonowanie Twojej firmy, może zająć trochę czasu. Ale zachęcamy Cię do wyruszenia w tę fascynującą podróż. Marketing nieustannie się rozwija, a dzięki wykorzystaniu danych jest coraz lepszy, coraz bardziej precyzyjny.

Aby pomóc naszym czytelnikom i klientom lepiej zrozumieć, jak to wszystko funkcjonuje, regularnie dzielimy się wiedzą na naszym blogu i profilach społecznościowych. Znajdziesz u nas tylko sprawdzone i przetestowane porady, które pomogą Twojej firmie. 

Poniżej znajdziesz listę zagadnień, które poruszamy na blogu iPresso. Do każdego punktu jest też link, który zaprowadzi Cię do pełnej wersji artykułu. Zaczynajmy!

Podstawowe wskaźniki marketingowe – jak je wyliczyć i co oznaczają?

CTR, NPS, CAC, ROAS, OR – trochę tego jest. Jeśli chcesz wiedzieć, co znaczą te skróty i o czym tak naprawdę informują, koniecznie zapoznaj się z naszym artykułem, w którym przedstawiamy kluczowe wskaźniki marketingowe

10 podstawowych wskaźników marketingowych, które musisz znać

Lead nurturing – o co chodzi?

Prawdopodobnie obiło Ci się o uszy to określenie, ale co ono tak naprawdę oznacza? W tym artykule wyjaśniamy, czym są leady, czym cechuje się lead i co zrobić, żeby odpowiednio się zatroszczyć o wszystkie firmy/osoby potencjalnie zainteresowane Twoimi produktami/usługami.

Czym jest lead nurturing i jak możesz wykorzystać tę strategię w swoim biznesie?

Lejek marketingowy – poznaj ścieżkę klienta

Marketing funnel, czyli lejek marketingowy obrazowo pokazuje, jaką drogę musi pokonać potencjalny klient, aby dobrze poznać Twój biznes i złożyć zamówienie. Skąd wzięło się porównanie do lejka i co dzieje się na różnych jego etapach? Odpowiedzi znajdziesz w tym artykule:

Lejek marketingowy – co trzeba o nim wiedzieć?

Zachęcamy Cię, abyś regularnie tu zaglądał – lista tekstów i poruszanych tematów będzie się systematycznie wydłużać. Mamy nadzieję, że znajdziesz u nas wiele praktycznych informacji i wskazówek, które pomogą Ci lepiej promować Twój biznes w sieci.

Maciej Mazurkiewicz

Maciej Mazurkiewicz

Marketing Specialist w iPresso Marketing Automation.

Dodaj komentarz