Eksperci są zgodni, że rok 2022 to czas rozwoju marketingu relacji. Dzisiaj ludzie poszukują dogłębnych, spersonalizowanych doświadczeń (CX) i chcą angażować się w komunikację z markami przy użyciu różnych kanałów. Jak to ujął Tim Glomb z Cheetah Digital: „Ludzie chcą mieć głos. Chcą być rozpoznawani i chcą zyskać uznanie za ich lojalność wobec marki”.
Rozwiązanie jest oczywiste – marketerzy muszą korzystać ze strategii i narzędzi, które pozwolą im zbliżyć się do klientów i robić to nawet na dużą skalę. Oznacza to, że wkrótce marki będą musiały skoncentrować się na:
- Gromadzeniu i analizowaniu danych wspierających inicjatywy reklamowe i marketingowe bez wykorzystania ciasteczek.
- Personalizowanych programach lojalnościowych, w których klienci będą wysłuchani, będą czuć się częścią większej społeczności.
- Personalizowanych e-mailach, gdzie personalizacja wykracza poza użycie imienia odbiorcy.
Podsumowując – ważne będzie wszystko, co sprawi, że ludzie poczują się zatroszczeni i wysłuchani. Dzisiaj, jeśli chcesz odnieść sukces, musisz budować silne relacje ze swoimi użytkownikami/klientami.
Odpowiedz