Blog iPresso Marketing Automation
MarTech

MarTech musi być coraz lepszy

To główny wniosek płynący z niedawnego raportu 2022 MarTech Replacement Survey. Marketerzy pracujący z rozwiązaniami martech stale szukają produktów oferujących lepsze funkcje, w tym rozszerzone możliwości integracji (54% odpowiedzi) i więcej opcji centralizacji danych (50%).

Inne ważne dla współczesnych marketerów kwestie to możliwość pomiaru ROI (50% odpowiedzi), lepszy CX (47%) i niższe koszty danej aplikacji (45%). Wsparcie techniczne, zgodność i bezpieczeństwo również zostały wymienione jako potencjalne przyczyny zmiany stosowanych rozwiązań, ale te powody otrzymały mniej niż 35% odpowiedzi.

Dlaczego nieustannie poszukujemy coraz lepszych rozwiązań martech? Przede wszystkim dlatego, że martech przestał być po prostu ciekawą opcją. Dziś martech stack znajduje się w samym centrum marketingu. Określa, co działy marketingu mogą osiągnąć, wskazuje na realne strategie marketingowe i stwarza warunki niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Dlatego martech musi być najwyższej jakości. My też tak uważamy i nieustannie rozwijamy nasz system – tak, aby rósł wraz z oczekiwaniami naszych klientów.

Maciej Mazurkiewicz

Maciej Mazurkiewicz

Marketing Specialist w iPresso Marketing Automation.

Dodaj komentarz