Blog iPresso Marketing Automation
customer experience

Martech poprawia CX (Customer Experience)!

Chcesz poprawić Customer Experience w swojej firmie? W modelu omnichannel musisz zapewnić użytkownikom to, czego potrzebują, kiedy tego potrzebują i poprzez preferowany przez nich kanał. Martech może Ci pomóc w tym zadaniu; chodzi konkretnie o dwa rodzaje narzędzi.

Model omnichannel zakłada, że klient jest ​​w centrum wszystkich działań marketingowych i sprzedażowych firmy. Celem jest zapewnienie użytkownikom bezproblemowej i zintegrowanej obsługi. Wszystko musi być wygodne, szybkie i skuteczne. I tu przydają się dwa narzędzia.
Pierwszym z nich jest DAM – oprogramowanie do zarządzania zasobami cyfrowymi. Platformy DAM służą do tworzenia repozytorium zasobów cyfrowych (zdjęć, filmów, dokumentów, szablonów i innych treści cyfrowych), którymi można łatwo zarządzać i rozpowszechniać. Drugim narzędziem, którego potrzebujesz, jest DXP (digital experience platform). To zaawansowane platformy CMS, które umożliwiają zarządzanie wszystkimi kanałami marketingowymi i sprzedażowymi. Właściwe wykorzystanie tych narzędzi może znacząco zwiększyć Customer Experience w Twojej firmie.

Maciej Mazurkiewicz

Maciej Mazurkiewicz

Marketing Specialist w iPresso Marketing Automation.

Dodaj komentarz