NesletterZapisz się do newslettera i bądź na bieżącoZapisz się
5 July 2025
Artykuły Covid-19

Podsumowanie – Marketing a pandemia koronawirusa

  • 28 maja, 2020
  • 1 min read
[addtoany]
Podsumowanie – Marketing a pandemia koronawirusa

Na tej stronie zebraliśmy teksty, które powstały w czasie pandemii oraz jej wpływie na branże i zagadnienia związane z technologiami marketingowymi. Jeśli dotąd nie było okazji się z nimi zapoznać (albo choć przejrzeć co też tam popisaliśmy 😉 – teraz powinno być przynajmniej wygodniej.

Sprawdziliśmy jak wygląda sytuacja w poszczególnych branżach. W tym cyklu można poczytać o wpływie pandemii na branżę:edukacyjną (czyli nie tylko szkoły)

W swoim tekście Covid-19 jako katalizator cyfryzacji interakcji i komunikacji z klientem Michał Mateja (Head of Enterprise Services w iPresso) dzieli się przemyśleniami i analizą dotyczącą wpływu pandemii na transformacje cyfrową w firmach.

Pandemia odbiła się na pracy marketerów. Nie tylko w zakresie roszad w zleceniach i budżetach, ale również w sposobie wykonywania codziennej pracy. Więcej w tekście o wpływie koronawirusa na pracę zdalną specjalistów marketingu.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *