Na tej stronie zebraliśmy teksty, które powstały w czasie pandemii oraz jej wpływie na branże i zagadnienia związane z technologiami marketingowymi. Jeśli dotąd nie było okazji się z nimi zapoznać (albo choć przejrzeć co też tam popisaliśmy 😉 – teraz powinno być przynajmniej wygodniej.
Sprawdziliśmy jak wygląda sytuacja w poszczególnych branżach. W tym cyklu można poczytać o wpływie pandemii na branżę:edukacyjną (czyli nie tylko szkoły)
- edukacyjną (czyli nie tylko szkoły)
- travel & hospitality (czyli turystykę)
- retail (czyli handel detaliczny)
- bankową
- FMCG (czyli dobra szybkozbywalne)
- e-commerce
- audo-wizualną (m.in. gry, kina)
W swoim tekście Covid-19 jako katalizator cyfryzacji interakcji i komunikacji z klientem Michał Mateja (Head of Enterprise Services w iPresso) dzieli się przemyśleniami i analizą dotyczącą wpływu pandemii na transformacje cyfrową w firmach.
Pandemia odbiła się na pracy marketerów. Nie tylko w zakresie roszad w zleceniach i budżetach, ale również w sposobie wykonywania codziennej pracy. Więcej w tekście o wpływie koronawirusa na pracę zdalną specjalistów marketingu.
Odpowiedz