blog iPresso Marketing Automation

Podsumowanie – Marketing a pandemia koronawirusa

Zebraliśmy teksty, które powstały w czasie pandemii oraz jej wpływie na branże i zagadnienia związane z technologiami marketingowymi

Na tej stronie zebraliśmy teksty, które powstały w czasie pandemii oraz jej wpływie na branże i zagadnienia związane z technologiami marketingowymi. Jeśli dotąd nie było okazji się z nimi zapoznać (albo choć przejrzeć co też tam popisaliśmy 😉 – teraz powinno być przynajmniej wygodniej.

Sprawdziliśmy jak wygląda sytuacja w poszczególnych branżach. W tym cyklu można poczytać o wpływie pandemii na branżę:edukacyjną (czyli nie tylko szkoły)

W swoim tekście Covid-19 jako katalizator cyfryzacji interakcji i komunikacji z klientem Michał Mateja (Head of Enterprise Services w iPresso) dzieli się przemyśleniami i analizą dotyczącą wpływu pandemii na transformacje cyfrową w firmach.

Pandemia odbiła się na pracy marketerów. Nie tylko w zakresie roszad w zleceniach i budżetach, ale również w sposobie wykonywania codziennej pracy. Więcej w tekście o wpływie koronawirusa na pracę zdalną specjalistów marketingu.

Michał Wojciechowski

CEO iPresso

Dodaj komentarz