Blog iPresso Marketing Automation

[Raport] Predykcje wydatków na reklamę digitalową

Częstotliwość korzystania z sieci przez użytkowników zarówno dla spraw prywatnych, jak i zawodowych cały czas się zwiększa. Pandemia wykreowała nowe zachowania i schematy po stronie odbiorców wobec praktycznie wszystkich oferowanych produktów i usług. Firmy cały czas dostosowują swoje działania, inwestując w technologiczne rozwiązania i starając się możliwie jak najpełniej przejść transformację cyfrową. Wszystko po to, by sprostać oczekiwaniom i mieć możliwość zbudowania trwałych oraz pozytywnych relacji z odbiorcami w czasach, kiedy lojalność konsumencka jest wyjątkowo chwiejna.

Raport opublikowany przez Global Indystry Analysts Inc. (GIA) – „Digital Advertising and Marketing – Global Market Trajectory&Analytics”, skupia się między innymi na wydatkach na reklamę digitalową, która według badających do 2026 roku osiągnie prawie 800 miliardów dolarów. 

Digital advertising to najpewniejszy sposób na dotarcie do odbiorców. Problemem nie jest wybranie drogi, tylko wyprzedzenie innych na niej — wzrost wydatków na reklamy internetowe pokazuje kierunek, w którym podążają firmy, a z każdym rokiem na tej drodze zaczyna robić się coraz tłoczniej. 

Zwrócenie na siebie uwagi, rozpoczęcie budowania pozytywnej i silnej relacji, zyskanie leadów, większych konwersji oraz z czasem lojalnych i powracających nabywców wymaga od marketerów zajmujących się nowoczesnym marketingiem dostępu do sprawdzonych, bezpiecznych i wielozadaniowych narzędzi. 

Takim zbiorem narzędzi jest system do Marketing Automation iPresso. Kwestie poruszane w raporcie mogą być sprawniej (z mniejszym kosztem) rozwiązane przez wykorzystanie możliwości, jakie niesie ze sobą automatyzacja. 

Zapraszamy do przeczytania raportu GIA oraz do zapoznania się z kilkoma istotnymi artykułami o Marketing Automation.

– Co to jest Marketing Automation?

– Czym jest Customer Journey MAP?

Co to jest NPS?

iPresso Basic – Twój początek w Marketing Automation?

Leszek Jasiński

Redaktor, copywriter, absolwent filozofii na Uniwersytecie Gdańskim. W serwisie MarketingAutomagic pisze o najważniejszych wydarzeniach oraz przybliża pojęcie i zalety płynące z Marketing Automation.

Dodaj komentarz