Strona główna » Najnowszy poradnik IAB o 3rd party cookies

Najnowszy poradnik IAB o 3rd party cookies

Raport odnośnie alternatywy dla 3rd party cookies

IAB Europe wydała zaktualizowany poradnik  dotyczący 3rd party cookies, który ma pomóc firmom w przygotowaniu i przejściu zmian, które nastąpią po 2022 roku.

Poradnik skierowany jest do:

– agencji reklamowych

– firm IT

– wydawnictw

– przedsiębiorstw działających on-line

– wszystkich opierających swoje strategie na 3rd party cookies

Z poradnika dowiecie się między innymi o:

– zakładanych/prawdopodobnych alternatywach dla cookiesów

– komentarzach odnośnie działań prowadzonych przez największych graczy na rynku, którzy przygotowują się do „post cookies era”

– najważniejszych przyczynach, które spowodowały decyzję odejścia od 3rd party cookies

– wpływie analizy metryk (wskaźników) oraz weryfikacji reklam

– sposobach, jak właściciele mogą wspomóc proces znalezienia jednolitej alternatywy dla 3rd party cookies

Przewodnik IAB to kompleksowa dawka praktycznej wiedzy, która dostarczy zarówno sprawdzonych informacji, jak i inspiracji do podjęcia niezbędnych działań.

Przewodnik „Guide to the Post Third-Party Cookie Era – Updated in March 2022” do pobrania Tutaj.

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.