Blog iPresso Marketing Automation

Marketing Automation dla momentów marketingowych w Customer Journey

Dzięki zbieranym danym, rozbudowanemu zapleczu profesjonalnych narzędzi oraz możliwości tworzenia i wdrażania unikalnych pomysłów. Marketing Automation pozwala na kreowanie unikalnych, spersonalizowanych momentów marketingowych. Czym one są?

Są to momenty, które pozwalają zbudować nić porozumienia między odbiorcą a firmą, wywołując określone działania wzdłuż całej Customer Journey. By moment był rzeczywiście wartościowy i można było z niego wyciągnąć maksimum korzyści marketerzy w swoich działaniach starają się budować nowe ścieżki w Customer Journey, która składa się z samych takich momentów. Podjęcie decyzji przez odbiorcę, sprawi, że jego pozytywne doświadczenia staną się wyraźniejsze, a relacja z firmą, marką lub produktem zacznie się silniej i szybciej zacieśniać.  

Przez pandemię te marketingowe momenty zdarzają się siłą rzeczy głównie w sieci. Dzięki temu możliwości dotarcia do odbiorców z różnych stron za pośrednictwem różnych narzędzi marketingowych jest znacznie więcej. Automatyzacja procesów marketingowych (czyli Marketing Automation) pozwala sprawniej zaplanować, wdrożyć i nadzorować (o ile jest to potrzebne) momenty marketingowe oraz wszelkiego rodzaju punkty styku w Customer Journey, gdzie automatycznie uruchamiane są odpowiednie scenariusze komunikacji. 

Chcesz stworzyć marketingowy moment dla swoich odbiorców?

Leszek Jasiński

Leszek Jasiński

Redaktor, copywriter, absolwent filozofii na Uniwersytecie Gdańskim. W serwisie MarketingAutomagic pisze o najważniejszych wydarzeniach oraz przybliża pojęcie i zalety płynące z Marketing Automation.

Dodaj komentarz