Blog iPresso Marketing Automation

Marketing Automation dla momentów marketingowych w Customer Journey

Dzięki zbieranym danym, rozbudowanemu zapleczu profesjonalnych narzędzi oraz możliwości tworzenia i wdrażania unikalnych pomysłów. Marketing Automation pozwala na kreowanie unikalnych, spersonalizowanych momentów marketingowych. Czym one są?

Są to momenty, które pozwalają zbudować nić porozumienia między odbiorcą a firmą, wywołując określone działania wzdłuż całej Customer Journey. By moment był rzeczywiście wartościowy i można było z niego wyciągnąć maksimum korzyści marketerzy w swoich działaniach starają się budować nowe ścieżki w Customer Journey, która składa się z samych takich momentów. Podjęcie decyzji przez odbiorcę, sprawi, że jego pozytywne doświadczenia staną się wyraźniejsze, a relacja z firmą, marką lub produktem zacznie się silniej i szybciej zacieśniać.  

Przez pandemię te marketingowe momenty zdarzają się siłą rzeczy głównie w sieci. Dzięki temu możliwości dotarcia do odbiorców z różnych stron za pośrednictwem różnych narzędzi marketingowych jest znacznie więcej. Automatyzacja procesów marketingowych (czyli Marketing Automation) pozwala sprawniej zaplanować, wdrożyć i nadzorować (o ile jest to potrzebne) momenty marketingowe oraz wszelkiego rodzaju punkty styku w Customer Journey, gdzie automatycznie uruchamiane są odpowiednie scenariusze komunikacji. 

Chcesz stworzyć marketingowy moment dla swoich odbiorców? Wykorzystaj do tego funkcjonalności iPresso Marketing Automation

Leszek Jasiński

Leszek Jasiński

Redaktor, copywriter, absolwent filozofii na Uniwersytecie Gdańskim. W serwisie MarketingAutomagic pisze o najważniejszych wydarzeniach oraz przybliża pojęcie i zalety płynące z Marketing Automation.

Dodaj komentarz