Sekcje warunkowe w iPresso – dopasuj treść e-maila do określonego odbiorcy

Sekcje warunkowe w iPresso pozwalają na modyfikowanie treści e-mailingu na podstawie odpowiednich atrybutów kontaktów zgromadzonych w systemie – na przykład w oparciu o ich wcześniejsze zakupy.

Przykładem takiego działania będzie sytuacja, w której w treści wiadomości nadawca chce zachęcić odbiorców do zapoznania się z informacjami poświęconymi konkretnej kategorii produktów.

Jeżeli np. sklep sprzedający gry komputerowe wysyła do swoich klientów informacje o nowościach, jakie znajdują się w jego ofercie, to może za pomocą sekcji warunkowej modyfikować odpowiednie elementy w oparciu o atrybuty związane z wcześniejszymi zakupami dokonanymi przez danego klienta.

ma_nr_232_art3_big

Osobie, która interesowała się do tej pory grami strategicznymi, można zatem wysłać adekwatny obrazek, tekst lub link zachęcający do wejścia na sekcję strony internetowej związanej z tą właśnie kategorią produktów. Podczas gdy fan gier sportowych otrzyma nieco innego e-maila, uwzględniającego jego główne zainteresowania.

Jeżeli natomiast dana osoba nie będzie spełniać żadnego ze zdefiniowanych przez nadawcę warunków, może np. otrzymać wiadomość zachęcającą do zapoznania się z ogólną listą najpopularniejszych w danym momencie gier.

 

Komentarz

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>