Sekcje warunkowe w iPresso pozwalają na modyfikowanie treści e-mailingu na podstawie odpowiednich atrybutów kontaktów zgromadzonych w systemie – na przykład w oparciu o ich wcześniejsze zakupy.
Przykładem takiego działania będzie sytuacja, w której w treści wiadomości nadawca chce zachęcić odbiorców do zapoznania się z informacjami poświęconymi konkretnej kategorii produktów.
Jeżeli np. sklep sprzedający gry komputerowe wysyła do swoich klientów informacje o nowościach, jakie znajdują się w jego ofercie, to może za pomocą sekcji warunkowej modyfikować odpowiednie elementy w oparciu o atrybuty związane z wcześniejszymi zakupami dokonanymi przez danego klienta.
Osobie, która interesowała się do tej pory grami strategicznymi, można zatem wysłać adekwatny obrazek, tekst lub link zachęcający do wejścia na sekcję strony internetowej związanej z tą właśnie kategorią produktów. Podczas gdy fan gier sportowych otrzyma nieco innego e-maila, uwzględniającego jego główne zainteresowania.
Jeżeli natomiast dana osoba nie będzie spełniać żadnego ze zdefiniowanych przez nadawcę warunków, może np. otrzymać wiadomość zachęcającą do zapoznania się z ogólną listą najpopularniejszych w danym momencie gier.
Odpowiedz