Strona główna » Wszystkie kanały komunikacji w jednym miejscu – z iPresso Marketing Automation!

Wszystkie kanały komunikacji w jednym miejscu – z iPresso Marketing Automation!

Wszystkie kanały komunikacji w jednym miejscu – z iPresso Marketing Automation!

Systemy Marketing Automation zapewniają swoim użytkownikom kompleksowe możliwości w zakresie komunikacji z klientem. Do najważniejszych kanałów komunikacji należą tu e-maile, sms’y, wiadomości głosowe i akcje na stronach (np. pop-up’y). W ostatnim czasie możliwości dotarcia do klientów w systemie iPresso zostały wzbogacone o kolejne funkcjonalności o wielkim potencjale – powiadomienia web push i mobile push, które pozwolą na dotarcie w czasie rzeczywistym do osób korzystających z przeglądarek internetowych i z urządzeń mobilnych.


Wielokanałowa komunikacja oferowana przez system Marketing Automation pozwala na dotarcie do konkretnego klienta ze spersonalizowaną informacją w najwłaściwszym momencie i za pośrednictwem najskuteczniejszego w danej sytuacji medium.

Do głównych kanałów komunikacji dostępnych w systemie iPresso należą:

  • E-MAIL

Komunikacja e-mail pozostaje najpopularniejszą i najskuteczniejszą formą kontaktu z klientami. Kanału tego używa 84% marketerów, a 41% uważa, że jego wykorzystanie przynosi najlepsze efekty – wynika z badania Customer Acquisition Barometer opracowanego przez DMA.

iPresso Studio umożliwia marketerowi przeprowadzenie skutecznej wysyłki, z wykorzystaniem takich elementów jak personalizacja wiadomości, wybór najlepszej wersji na podstawie testów A/B/X czy targetowanie z wykorzystaniem atrybutów i kategorii pozwalające na dotarcie do dokładnie sprecyzowanej grupy odbiorców.

E-mail marketing w iPresso to połączenie zindywidualizowanej i precyzyjnie stargetowanej komunikacji z działaniem na masową skalę.

  • SMS

Jednym z najskuteczniejszych kanałów komunikacji z klientem jest też wysyłka wiadomości SMS.

System iPresso zapewnia kompleksowe możliwości w tym zakresie, począwszy od personalizacji treści w oparciu o zgromadzone dane kontaktów, poprzez opcję zdefiniowania nazwy nadawcy, aż po generowane na bieżąco raporty z wysyłek.

Zautomatyzowana komunikacja SMS doskonale sprawdza się m.in. w przypadku wysyłki klientów przypomnień i potwierdzeń związanych z umówionymi wizytami, przeglądami samochodowymi czy spotkaniami. Kanał jest też istotną opcją przy komunikacji z tymi klientami, którzy nie korzystają regularnie z komunikacji e-mail.

  • AKCJE NA STRONACH

Akcje na stronach to funkcja pozwalająca na reagowanie w czasie rzeczywistym na zachowania rozpoznanych i anonimowych internautów odwiedzających monitorowane strony.

Osobom takim system może wyświetlać dynamicznych treści w oparciu o atrybutów i aktywności danej osoby. Dzięki temu odpowiedni komunikat błyskawicznie dotrze do ściśle określonej grupy docelowej

Zarówno treść takiego komunikatu, jak i warunki jakie musi spełnić dany internauta, by wyświetliła mu się konkretna wiadomość, określane są w systemie iPresso.

  • WEB PUSH

Powiadomienia web push to nowy kanał komunikacji marketingowej, który pozwala na dotarcie w czasie rzeczywistym do osób korzystających z przeglądarek internetowych. Dzięki zastosowaniu powiadomień web push w systemie Marketing Automation komunikaty tego rodzaju można wyświetlać ściśle określonym grupom użytkowników, np. osobom, które porzuciły koszyki zakupowe, odwiedziły daną podstronę lub zapisały się na newsletter.

Web pushe mają formę małych okienek wyświetlanych za pośrednictwem przeglądarki wszystkim internautom, którzy wyrażą taką zgodę – nawet jeżeli nie przebywają oni w danym momencie na określonej stronie. Rozwiązanie to pozwala na prowadzenie działań cross-sellingowych, up-sellingowych, odzyskiwanie porzuconych koszyków czy informowanie o promocjach i rabatach.

  • MOBILE PUSH

Mobile push’e to najnowszy kanał dotarcia do klienta dostępny w iPresso. Umożliwia on przesłanie powiadomienia bezpośrednio na odpowiednią aplikację zainstalowaną na urządzeniu mobilnym danej osoby.

Rozwiązanie to można wykorzystać np. w scenariuszach marketingowych lub w procesie odzyskiwania porzuconego koszyka. Odpowiednia, spersonalizowana informacja zostanie dostarczona na urządzenia tych klientów, którzy np. szukali danego produktu na stronie www sklepu internetowego lub nie dokończyli procesu zakupowego.

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.