Mobile push – powiadomienia z iPresso prosto na urządzenia mobilne klientów!

Mobile push’e to nowy kanał komunikacji w iPresso, dzięki któremu będzie można wysyłać kontaktom spersonalizowane powiadomienia bezpośrednio na urządzenia mobilne. 

Rozwiązanie to można wykorzystać np. w scenariuszach marketingowych lub w procesie odzyskiwania porzuconego koszyka. Odpowiednia, spersonalizowana informacja zostanie dostarczona na urządzenia tych klientów, którzy np. szukali danego produktu na stronie www sklepu internetowego lub nie dokończyli procesu zakupowego.

Jak to działa w praktyce?

ma_nr_188_art3_smallZałóżmy, że firma z branży turystycznej chce zastosować mobile push’e do powiadamiania swoich klientów o nowych ofertach wycieczek, wykorzystując w tym celu wiedzę o ich wcześniejszych zachowaniach i preferencjach.

Dzięki gromadzeniu w bazie iPresso danych behawioralnych i demograficznych kontaktów, system będzie mógł przeprowadzić takie działanie bazując na odpowiednio dobranych kryteriach.

iPresso może więc np. automatycznie dostarczyć atrakcyjną, spersonalizowaną ofertę wyjazdu do Hiszpanii tym osobom, które trzykrotnie w ciągu miesiąca odwiedziły podstronę poświęconą wycieczkom właśnie w tym kierunku.

Podobne działanie można przeprowadzić w stosunku do potencjalnych klientów sklepu internetowego którzy rozpoczęli proces zakupowy, lecz nie sfinalizowali transakcji. Osobom takim system może automatycznie przesłać na urządzenie mobilne przypomnienie o porzuconym koszyku i zachęcić do finalizacji zakupu.

Komentarz

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>