Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

NesletterZapisz się do newslettera i bądź na bieżącoZapisz się
19 July 2025
Artykuły System iPresso

Wybierz najskuteczniejszą ścieżkę scenariusza MA dzięki nowej opcji w iPresso!

  • 4 stycznia, 2017
  • 2 min read
[addtoany]
Wybierz najskuteczniejszą ścieżkę scenariusza MA dzięki nowej opcji w iPresso!

iPresso wprowadza ważną opcję w scenariuszach MA, która pozwoli na zwiększenie efektywności działań marketingowych. Nowość ta polega na możliwości dokonania podziału kontaktów biorących udział w scenariuszu na wiele losowych grup i przetestowaniu na nich skuteczności poszczególnych wariantów.

Opcja ta pozwoli marketerom m.in. na przeprowadzenie testów A/B/X dla różnych wariantów tego samego scenariusza, co z kolei umożliwi wyłonienie najskuteczniejszej wersji kampanii.

podzial 2

Spośród kontakty wchodzących do danego scenariusza można dzięki temu wyodrębnić np. na cztery testowe ścieżki, do których wejdą losowo wybrane kontakty. Każdy z nich otrzyma różniące się od siebie wiadomości e-mail, a zmierzenie skuteczności każdego z czterech wariantów (np. na podstawie konwersji kliknięć w linki zawarte w wiadomościach) pozwoli na wyłonienie najskuteczniejszej wersji kampanii, którą będzie można zrealizować w odniesieniu do pozostałych odbiorców.

podzial 1

Scenariusz można również testować na wiele innych sposobów np. wysyłając połowie testowej grupy odbiorców wiadomość e-mail, a drugiej połowie – wiadomość sms, albo sprawdzając czy scenariusz osiąga lepszą konwersję po zastosowaniu w wybranym miejscu ścieżki bloku opóźnienia czy też przy jego braku.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *