Nowe możliwości iPresso w zakresie Real-Time Marketingu!

Real-Time Marketing w systemie iPresso pozwala m.in. na automatyczne wyświetlanie internautom odpowiednio dopasowanych treści w reakcji na ich zachowania. Teraz funkcjonalność ta poszerzona została o dodatkowe opcje, które pozwolą jeszcze skuteczniej dotrzeć do osób przeglądających stronę internetową firmy.

Akcje na stronach w iPresso to funkcja pozwalająca na prowadzenie działań Real-Time Marketingu: wyświetlanie kontaktom (zarówno rozpoznanym i nierozpoznanym) dynamicznych treści dostosowanych do atrybutów i aktywności danej osoby. Dzięki temu odpowiedni komunikat dotrze do ściśle określonej grupy targetowej w czasie rzeczywistym (real-time).

Do systemu Marketing Automation wprowadzono dodatkowe możliwości wywołania Akcji na stronie, tj. wykonanie akcji po:

  • określonej liczbie sekund bezruchu na stronie, np. w sytuacji gdy oczekujemy, że internauta szybko wykona określone działanie na stronie, jednak z jakichś względów długo na niej przebywa nie podejmując żadnych działań – możemy sprawić, że pokaże mu się komunikat „Potrzebujesz pomocy? Kliknij tu” z odpowiednim odnośnikiem;
  • próbie zamknięcia okna przeglądarki – dzięki tej opcji możemy podjąć próbę zatrzymania internauty na stronie, w momencie gdy skieruje kursor w kierunku przycisku zamknij;
  • zjechaniu na odpowiednio niskie miejsce na stronie – pozwoli to np. na wyświetlenie pop-up’u z informacją o atrakcyjnej ofercie internautom, którzy przejawili duże zainteresowanie usługą (czytają szczegółowe informacje zawarte w dolnej części strony).

 

Wprowadzono też dodatkowe kryteria dla wykonania Akcji na stronie:

  • wykonanie akcji w zależności od urządzenia i systemu operacyjnego, z którego korzysta internauta – dzięki tej opcji możemy np. wyświetlić pop-up z formularzem osobie korzystającej z komputera, a osobie przeglądającej stronę na urządzeniu mobilnym wyświetlić numer kontaktowy;
  • wykonanie akcji w zależności od strony, z której przyszedł dany kontakt – opcja ta pozwala na wyświetlenie komunikatu osobom, które trafiły na stronę, np. po kliknięciu w reklamę zamieszczoną w konkretnym serwisie informacyjnym.

Komentarz

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>