Wychodząc naprzeciw potrzebom marketerów dążących do maksymalnie spersonalizowanej komunikacji z potencjalnymi klientami, system iPresso uruchamia funkcję Akcje na stronach. Pozwoli ona na dotarcie do kontaktów z zindywidualizowanym przekazem bezpośrednio na monitorowanych przez system stronach.
Akcje na stronach to nowa funkcja systemu iPresso, pozwalająca na wyświetlanie kontaktom (zarówno rozpoznanym i nierozpoznanym) dynamicznych treści na monitorowanych stronach.
Oznacza to, że jeżeli monitorowaną przez iPresso stronę internetową firmy odwiedzi kontakt, który ma w systemie np. przypisany odpowiedni tag, mieszka w danym mieście lub posiada jakikolwiek inny atrybut lub aktywność (np. w postaci kliknięcia w ostatnio wysłany e-mailing) – iPresso może wyświetlić mu spersonalizowany komunikat, np. w formie pop-up’u lub innego zdefiniowanego elementu na stronie.
Zarówno treść takiego komunikatu, jak i warunki jakie musi spełnić dany internauta, by wyświetliła mu się konkretna wiadomość, określane są w systemie iPresso.
Stworzenie komunikatu, który ma wyświetlać się na stronie monitorowanej odbywa się przy wykorzystaniu kreatora iPresso Studio.
W iPresso Studio określone zostaną też wszelkie ustawienia dotyczące kreacji oraz kryteria które muszą być spełnione by został wyświetlony komunikat. Mogą one dotyczyć zarówno działań wykonanych wobec kontaktów (np. wysyłka e-mailingu), jak i ich aktywności (np. pobranie pliku). W przypadku kontaktów rozpoznanych kryteriami mogą być również atrybuty kontaktów (np. miasto), przypisane im tagi i kategorie oraz odpowiednie zgody.
Można zatem wyświetlić odpowiedni komunikat, np. mieszkańcom województwa małopolskiego, którzy wykonali w ciągu ostatniego tygodnia odpowiednią aktywność, np. wejście na podstronę poświęconą konkretnemu produktowi.
System może również przypisać kontaktowi odwiedzającemu stronę określoną aktywność (np. otwarcie e-mailingu, w przypadku gdy wiemy, że wejście na dany adres www wiąże się z kliknięciem w link z kampanii e-mail). Na tej podstawie możliwe jest prowadzenie dalszych działań nurturingowych z wykorzystaniem scenariuszy Marketing Automation.
Co ważne, funkcja Akcje na stronach pozwala na wyświetlenie komunikatu zarówno kontaktom rozpoznanym (tym których dane znajdują się w systemie), jak i nierozpoznanym. Komunikaty mogą pojawiać się na wszystkich stronach na których wklejony zostanie kod śledzący iPresso.
System pozwala również na wprowadzenie limitu komunikatów, jakie może zobaczyć każdy użytkownik.
Odpowiedz