Automatyzacja e-mailingu priorytetem marketerów

Econsultancy zapytało marketerów o to na jakich elementach kampanii e-mailingowych zamierzają skupić się najbardziej w ciągu bieżącego roku. Każdy respondent mógł udzielić trzech odpowiedzi. Najczęściej (34%) wymieniano automatyzację prowadzonych kampanii (rok wcześniej wspominało o niej 29% ankietowanych).

Automatyzacja e-mailingu była najczęściej wymienianą odpowiedzią. Ważną rolę odgrywać ma też mierzenie wyników i ich analiza (28%) oraz strategia i planowanie kampanii (27%).

24% ankietowanych zamierza skupić się bardziej na segmentacji kontaktów, a 22% wśród priorytetów wymienia personalizację.

21% marketerów wspomniało o reagowaniu na zachowania odbiorców. Tyle samo ankietowanych uważa za priorytet jakoś swojej bazy kontaktów.

Optymalizacja kampanii i przeprowadzenie testów zyskuje na popularności – wspomniało o nich 19% ankietowanych, podczas gdy w 2015 roku – 15%.

Marketerzy wspominali również m.in. o dostarczaniu dopasowanych do odbiorcy komunikatów (19%), lead nurturingu (19%) i stosowaniu dynamicznych treści (13%).

Komentarz

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>