Strona główna » Jakie są rzeczywiste oczekiwania klientów, a jak postrzegają je marketerzy?

Jakie są rzeczywiste oczekiwania klientów, a jak postrzegają je marketerzy?

Jakie są rzeczywiste oczekiwania klientów, a jak postrzegają je marketerzy?

Jakie są rzeczywiste oczekiwania klientów, a jak postrzegają te oczekiwania marketerzy? ​Jaki nacisk obie grupy kładą na poszczególne elementy komunikacji cyfrowej – tym tematem zajęła się firma Sitecore w swoim raporcie Digital Experience: Are Brands Meeting Consumers Expectations? 

Z przeprowadzonej analizy wynika, że konsumenci bardziej niż marketerzy, zwracają uwagę m.in. na:

  • aktualne informacje dotyczące dostępności i ceny produktów (20% różnicy),

  • dostępność kluczowych danych na stronie internetowej firmy (21% różnicy).

 

Marketerzy natomiast bardziej niż konsumenci skupiają się na optymalizacji komunikacji mobilnej, wysoki priorytet przypisując:

  • prawidłowemu wyświetlaniu się strony na smartfonie (128% różnicy),

  • prawidłowemu wyświetlaniu się strony na tablecie (72% różnicy).

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.