Jakie są rzeczywiste oczekiwania klientów, a jak postrzegają je marketerzy?

Jakie są rzeczywiste oczekiwania klientów, a jak postrzegają te oczekiwania marketerzy? ​Jaki nacisk obie grupy kładą na poszczególne elementy komunikacji cyfrowej – tym tematem zajęła się firma Sitecore w swoim raporcie Digital Experience: Are Brands Meeting Consumers Expectations? 

Z przeprowadzonej analizy wynika, że konsumenci bardziej niż marketerzy, zwracają uwagę m.in. na:

  • aktualne informacje dotyczące dostępności i ceny produktów (20% różnicy),

  • dostępność kluczowych danych na stronie internetowej firmy (21% różnicy).

 

Marketerzy natomiast bardziej niż konsumenci skupiają się na optymalizacji komunikacji mobilnej, wysoki priorytet przypisując:

  • prawidłowemu wyświetlaniu się strony na smartfonie (128% różnicy),

  • prawidłowemu wyświetlaniu się strony na tablecie (72% różnicy).

Komentarz

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>