NesletterZapisz się do newslettera i bądź na bieżącoZapisz się
2 July 2025
Artykuły

Jakie są rzeczywiste oczekiwania klientów, a jak postrzegają je marketerzy?

  • 17 marca, 2015
  • 1 min read
[addtoany]
Jakie są rzeczywiste oczekiwania klientów, a jak postrzegają je marketerzy?

Jakie są rzeczywiste oczekiwania klientów, a jak postrzegają te oczekiwania marketerzy? ​Jaki nacisk obie grupy kładą na poszczególne elementy komunikacji cyfrowej – tym tematem zajęła się firma Sitecore w swoim raporcie Digital Experience: Are Brands Meeting Consumers Expectations? 

Z przeprowadzonej analizy wynika, że konsumenci bardziej niż marketerzy, zwracają uwagę m.in. na:

  • aktualne informacje dotyczące dostępności i ceny produktów (20% różnicy),

  • dostępność kluczowych danych na stronie internetowej firmy (21% różnicy).

 

Marketerzy natomiast bardziej niż konsumenci skupiają się na optymalizacji komunikacji mobilnej, wysoki priorytet przypisując:

  • prawidłowemu wyświetlaniu się strony na smartfonie (128% różnicy),

  • prawidłowemu wyświetlaniu się strony na tablecie (72% różnicy).

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *