Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

NesletterZapisz się do newslettera i bądź na bieżącoZapisz się
10 July 2025
News

3 trendy marketingowe do obserwowania w 2023 roku

  • 4 stycznia, 2023
  • 2 min read
[addtoany]
3 trendy marketingowe do obserwowania w 2023 roku

Niedawno Meta, czyli firma stojąca za Facebookiem, opublikowała na łamach Marketing Dive swoje przewidywania dotyczące najważniejszych trendów marketingowych w 2023 roku, zwłaszcza dla MŚP, ale nie tylko. Czy znajdą się one w Twojej strategii na ten rok?

Oto trendy, na które Meta zwraca uwagę:

AUTOMATYZACJA I OUTSOURCING

W pełni się z tym zgadzamy! Jak to ujmuje Meta: „Odwilż po pandemii spowodowała, że wiele firm skupiło się całkowicie na wydajności operacyjnej, aby realizować wizję firmy i osiągać założone cele”. Chętnie Ci w tym pomożemy! Poznaj nasze rozwiązania dla Twojej firmy i zwiększ efektywność operacyjną w ciągu zaledwie kilku dni!

WIĘKSZA KONTROLA NAD BUDŻETAMI MARKETINGOWYMI

W 2023 roku małe firmy powinny skoncentrować się na strategiach i technikach, które nie nadwyrężą ich budżetów marketingowych i przyniosą konkretne wyniki. Jeśli musisz z czegoś zrezygnować, niech to będzie aktywność niemająca bezpośredniego wpływu na efektywność firmy.

DOPASUJ SIĘ DO NOWEJ RZECZYWISTOŚCI BEZ PLIKÓW COOKIE

Świat marketingu już prawie całkowicie porzucił pliki cookie, a Ty musisz odnaleźć się w tej nowej rzeczywistości. Meta przewiduje, że metody takie jak modelowanie mixu mediów (media mix modeling – MMM) i technologie zwiększające prywatność (privacy-enhancing technologies – PET) staną się bardziej dostępne i powszechnie stosowane.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *