Strona główna » Spersonalizowane doświadczenia dla odbiorcy

Spersonalizowane doświadczenia dla odbiorcy

customer journey, customer experience, sciezka klienta, indywidualne doswiadczenia, UX, experience uzytkownika

Prowadzenie jednocześnie różnych działań marketingowych to standard, jednak jak wykazała pandemia, firmy, które robią to rzeczywiście umiejętnie i są zdolne zgrać wiele procesów podczas kampanii lub realizowania strategii wygrywają.

Marketer w zalewie codziennych obowiązków, często nie jest zdolny osobiście doglądnąć każdego szczegółu i wszędzie dać zielone światło. Nie wszędzie też musi. Automatyzacja działań marketingowych staje się nie tylko coraz popularniejsza, jako trend, ale zwyczajnie coraz bardziej potrzebna. Zaoszczędzony czas, jak i możliwość dokładniejszego połączenia ze sobą różnych działań zwiększa pozytywne doświadczenia odbiorcy z firmą. Sprawia to, że jego Customer Journey jest na tyle unikalne, by zakorzenić firmę w świadomości.

Marketing Automation prowadzi do kolejnej cechy, która w 2021 nabiera na coraz większym znaczeniu – personalizacji przekazu i docieranego do odbiorcy contentu. Eksperci zwracają uwagę, że jakieś formy personalizacji cały czas funkcjonują, jednak zmieniające się szybko wymogi odbiorców sprawiają, że personalizacja musi być o wiele bardziej dokładna, uwzględniając możliwość szybkiego reagowania.

Przewiduje się, że w niedalekiej przyszłości, odbiorcy będą reagować wyłącznie na te firmy, które swoje działania marketingowe budować będą indywidualnych doświadczeniach odbiorcy – pojedynczego odbiorcy, nie grupy. W efekcie każdy marketer i to raczej wcześniej niż później będzie musiał zaznajomić się z możliwościami, jakie jego firmie niesie Marketing Automation.

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.