Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

NesletterZapisz się do newslettera i bądź na bieżącoZapisz się
20 July 2025
Audio News

Spersonalizowane doświadczenia dla odbiorcy

  • 11 lutego, 2021
  • 2 min read
[addtoany]
Spersonalizowane doświadczenia dla odbiorcy

Prowadzenie jednocześnie różnych działań marketingowych to standard, jednak jak wykazała pandemia, firmy, które robią to rzeczywiście umiejętnie i są zdolne zgrać wiele procesów podczas kampanii lub realizowania strategii wygrywają.

Marketer w zalewie codziennych obowiązków, często nie jest zdolny osobiście doglądnąć każdego szczegółu i wszędzie dać zielone światło. Nie wszędzie też musi. Automatyzacja działań marketingowych staje się nie tylko coraz popularniejsza, jako trend, ale zwyczajnie coraz bardziej potrzebna. Zaoszczędzony czas, jak i możliwość dokładniejszego połączenia ze sobą różnych działań zwiększa pozytywne doświadczenia odbiorcy z firmą. Sprawia to, że jego Customer Journey jest na tyle unikalne, by zakorzenić firmę w świadomości.

Marketing Automation prowadzi do kolejnej cechy, która w 2021 nabiera na coraz większym znaczeniu – personalizacji przekazu i docieranego do odbiorcy contentu. Eksperci zwracają uwagę, że jakieś formy personalizacji cały czas funkcjonują, jednak zmieniające się szybko wymogi odbiorców sprawiają, że personalizacja musi być o wiele bardziej dokładna, uwzględniając możliwość szybkiego reagowania.

Przewiduje się, że w niedalekiej przyszłości, odbiorcy będą reagować wyłącznie na te firmy, które swoje działania marketingowe budować będą indywidualnych doświadczeniach odbiorcy – pojedynczego odbiorcy, nie grupy. W efekcie każdy marketer i to raczej wcześniej niż później będzie musiał zaznajomić się z możliwościami, jakie jego firmie niesie Marketing Automation.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *