Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

NesletterZapisz się do newslettera i bądź na bieżącoZapisz się
19 July 2025
Artykuły

iPresso jako Customer Data Platform

  • 5 grudnia, 2019
  • 2 min read
[addtoany]
iPresso jako Customer Data Platform

iPresso potrafi bardzo dobrze skupić się na kliencie – końcowym kontakcie (np. użytkowniku serwisu www, kliencie sklepu internetowego, konsumencie kakao danej marki). To znaczy, że dane jakie gromadzi rejestrowane są zawsze w kontekście kontaktu (klienta) oraz czasu w jakim następują zmiany.

Każdy kontakt w iPresso może mieć strukturę danych (atrybutów, aktywności) opisującą go jako klienta. Struktura ta jest unikalna dla każdej marki oraz kontekstu biznesu. Łączy elementy CRM oraz danych behawioralnych, które później są wykorzystywane przez pozostały rozwiązania Marketing Automation i Real Time Marketing na platformie.

Główną rolą CDP jest gromadzenie danych. iPresso robi to w czasie rzeczywistym (lub zbliżonym) i zapisuje dane w strumieniach składających się głównie z informacji o aktywnościach użytkowników stron i aplikacji. Skala gromadzenia danych jest bardzo duża i liczy często gigabajty dziennie dla jednej marki.

Rozwiązania klasy CDP zawarte w iPresso są otwarte na integracje z innymi systemami w celu zapewnienia jak najwyższej synergii i wykorzystania potencjału posiadanych danych oraz coraz bardziej wyrafinowanych i spersonalizowanych kampanii.

On-line + off-line w CDP?

Zwykle o CDP rozmawiamy w kontekście danych on-line. Dzięki temu, że iPresso jest platformą Marketing Automation zorientowaną branżowo możliwe jest rozszerzenie zakresu gromadzonych danych o klientach o mniej oczywiste źródła takie jak np. kody z opakowań, kasy, czytniki, beacony i inne.

Więcej o możliwościach CDP w iPresso będziemy jeszcze pisać w nadchodzących tygodniach bardziej szczegółowo i z przykładami. Dostajemy dużo sygnałów, że temat ten bardzo Was interesuje 🙂

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *