Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

NesletterZapisz się do newslettera i bądź na bieżącoZapisz się
11 July 2025
Artykuły System iPresso

Z iPresso prosto na FB Messengera – nowy kanał komunikacji Marketing Automation!

  • 16 października, 2017
  • 2 min read
[addtoany]
Z iPresso prosto na FB Messengera – nowy kanał komunikacji Marketing Automation!

Nowa integracja iPresso pozwoli firmom na dotarcie do klientów bezpośrednio poprzez facebookowego Messengera. Daje to ogromne możliwości w zakresie reagowania na bieżące potrzeby i zapytania konsumentów.

Messenger należy do najpopularniejszych komunikatorów internetowych na świecie – obecne korzysta z niego 1,3 mld użytkowników. Rozwiązanie to ma też szerokie zastosowanie w firmach, które dzięki jego możliwościom mogą bezpośrednio odpowiadać na przesłane przez Messengera opinie i uwagi klientów. Użytkownicy prywatni i firmy korzystające z komunikatora wymieniają między sobą ponad 2 mld wiadomości miesięcznie – zarówno zautomatyzowanych, jak i inicjowanych przez realnych użytkowników.

Wprowadzona przez iPresso integracja z komunikatorem spowoduje uruchomienie w systemie nowego kanału Direct Marketingu, który pozwoli na automatyczne wysyłanie informacji do potencjalnych klientów korzystających z Messengera.

Gdy dana osoba, której dane istnieją już w bazie iPresso, rozpocznie rozmowę z firmą za pośrednictwem Messengera, aktywność taka zostanie odnotowana w iPresso. Osobie tej będzie też można automatycznie przesłać odpowiedni komunikat: dopasowaną ofertę, zachętę do zakupu, czy odpowiednią informację  – wszystko to podczas jednej ciągłej konwersacji.

Korzystanie z tej integracji wymaga od firm posiadania własnej, połączonej z Facebookiem, aplikacji do zarządzania profilami w tym serwisie. Warunkiem komunikowania się z potencjalnymi klientami jest wyrażenie przez nich zgody na otrzymywanie powiadomień na Messengera.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *