Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

NesletterZapisz się do newslettera i bądź na bieżącoZapisz się
13 July 2025
Artykuły System iPresso

Nowości w iPresso: jeszcze sprawniejsze przeglądanie historii kontaktów w Contact Managerze

  • 24 maja, 2017
  • 1 min read
[addtoany]
Nowości w iPresso: jeszcze sprawniejsze przeglądanie historii kontaktów w Contact Managerze

Contact Manager w iPresso to intuicyjne narzędzie pozwalające na szybkie zapoznanie się ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi poszczególnych kontaktów. 

Do rozwiązania tego wprowadzono udogodnienia, dzięki którym przeglądanie historii aktywności kontaktów i przeprowadzonych wobec nich działań stanie się jeszcze prostsze.

Podczas przeglądania historii danego kontaktu w Contact Managerze, użytkownicy systemu będą mieli możliwość zapoznania się z osią czasu:

  • w formie skróconej (bez szczegółów poszczególnych aktywności, dzięki czemu zobaczą większy wycinek historii na raz);historia aktywności 1

 

  • w formie rozwiniętej (z uwzględnieniem szczegółów poszczególnych aktywności – dzięki czemu będą mogli dokładniej przeanalizować dane związane z poszczególnymi aktywnościami).

historia aktywności 2

 

 

 

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *