Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

NesletterZapisz się do newslettera i bądź na bieżącoZapisz się
15 July 2025
Artykuły System iPresso

Nowe funkcje iPresso: parametry aktywności kontaktów i ich występowanie w cyklach interwałowych

  • 11 marca, 2015
  • 2 min read
[addtoany]
Nowe funkcje iPresso: parametry aktywności kontaktów i ich występowanie w cyklach interwałowych

Nowe funkcje systemu iPresso umożliwią jeszcze bardziej zindywidualizowane podejście do klientów oraz lepsze zrozumienie ich zachowań i oczekiwań.

Parametry aktywności pozwolą na dokładniejszą klasyfikacje zachowań konsumentów i podjęcie na ich podstawie dalszych, automatycznych działań. Jeżeli więc aktywnością kontaktu będzie dwukrotny zakup produktu, to parametrem tej aktywności może być jego cena (wartość zakupu). Możemy zatem ustalić, że np. wobec osób kupujących produkty o wartości co najmniej 100 zł, system podejmie dalsze działania w ramach odpowiedniego algorytmu – np. wyśle im e-maila z propozycją rabatu na kolejne zakupy.

parametr

Druga z nowych funkcji iPresso pozwoli na zawężenie okresu aktywności kontaktów do określonych interwałów (np. 30 dni) i cykliczne podejmowanie przez system określonych w algorytmach działań.

Dzięki temu system może realizować odpowiednie scenariusze działania wobec osób, które w danym okresie wypełniły formularz kontaktowy czy weszły na monitorowaną stronę  – i powtarzać te działania cyklicznie, w określonym interwale czasu. Pozwala to na zdefiniowanie w algorytmie działań, które zostaną podjęte wobec pojedynczych osób lub grup kontaktów, wykonujących określoną aktywność.

interwał

Powyżej widzimy praktyczny przykład wykorzystania obu nowych funkcji. W tym przypadku system podejmie kolejne działania, jeżeli dany kontakt w ciągu 30 dni dwukrotnie dokona zakupu o określonej parametrem wartości (100 zł lub więcej).

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *