W jakich godzinach Twój sklep jest dostępny?

Godziny otwarcia są bardzo ważne w świecie e-handlu – mają duży wpływ na UX i zadowolenie klientów. Jednak jak wynika z najnowszych badań, ta kwestia wymaga więcej uwagi, przynajmniej w Wielkiej Brytanii.

Według badania opublikowanego przez eCommercenews.eu sklepy internetowe w Wielkiej Brytanii nie są otwarte tak długo, jak oczekują tego klienci. Ponad 50% e-sklepów w tym kraju kończy obsługę klienta o 17:00. Co więcej, 27% sklepów internetowych w kraju jest dostępnych tylko w ciągu dnia, od poniedziałku do piątku. Podkreślmy też, nie chodzi tylko o Brytyjczyków; to samo źródło wspomina o podobnej sytuacji w Niderlandach i Niemczech.

Wspomniane badanie porusza też kwestię kanałów komunikacji. Okazuje się, że sklepy internetowe oferują średnio 2,6 form kontaktu. Dominuje e-mail – prawie 90% sklepów internetowych udostępnia tę formę komunikacji. Z kolei czat jest dostępny w 43% badanych sklepów.

Wniosków z tego badania jest więcej – zapoznaj się z nimi w podlinkowanym artykule (tylko po angielsku).

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.