Godziny otwarcia są bardzo ważne w świecie e-handlu – mają duży wpływ na UX i zadowolenie klientów. Jednak jak wynika z najnowszych badań, ta kwestia wymaga więcej uwagi, przynajmniej w Wielkiej Brytanii.
Według badania opublikowanego przez eCommercenews.eu sklepy internetowe w Wielkiej Brytanii nie są otwarte tak długo, jak oczekują tego klienci. Ponad 50% e-sklepów w tym kraju kończy obsługę klienta o 17:00. Co więcej, 27% sklepów internetowych w kraju jest dostępnych tylko w ciągu dnia, od poniedziałku do piątku. Podkreślmy też, nie chodzi tylko o Brytyjczyków; to samo źródło wspomina o podobnej sytuacji w Niderlandach i Niemczech.
Wspomniane badanie porusza też kwestię kanałów komunikacji. Okazuje się, że sklepy internetowe oferują średnio 2,6 form kontaktu. Dominuje e-mail – prawie 90% sklepów internetowych udostępnia tę formę komunikacji. Z kolei czat jest dostępny w 43% badanych sklepów.
Wniosków z tego badania jest więcej – zapoznaj się z nimi w podlinkowanym artykule (tylko po angielsku).
Odpowiedz