3 trendy marketingowe do obserwowania w 2023 roku

Niedawno Meta, czyli firma stojąca za Facebookiem, opublikowała na łamach Marketing Dive swoje przewidywania dotyczące najważniejszych trendów marketingowych w 2023 roku, zwłaszcza dla MŚP, ale nie tylko. Czy znajdą się one w Twojej strategii na ten rok?

Oto trendy, na które Meta zwraca uwagę:

AUTOMATYZACJA I OUTSOURCING

W pełni się z tym zgadzamy! Jak to ujmuje Meta: „Odwilż po pandemii spowodowała, że wiele firm skupiło się całkowicie na wydajności operacyjnej, aby realizować wizję firmy i osiągać założone cele”. Chętnie Ci w tym pomożemy! Poznaj nasze rozwiązania dla Twojej firmy i zwiększ efektywność operacyjną w ciągu zaledwie kilku dni!

WIĘKSZA KONTROLA NAD BUDŻETAMI MARKETINGOWYMI

W 2023 roku małe firmy powinny skoncentrować się na strategiach i technikach, które nie nadwyrężą ich budżetów marketingowych i przyniosą konkretne wyniki. Jeśli musisz z czegoś zrezygnować, niech to będzie aktywność niemająca bezpośredniego wpływu na efektywność firmy.

DOPASUJ SIĘ DO NOWEJ RZECZYWISTOŚCI BEZ PLIKÓW COOKIE

Świat marketingu już prawie całkowicie porzucił pliki cookie, a Ty musisz odnaleźć się w tej nowej rzeczywistości. Meta przewiduje, że metody takie jak modelowanie mixu mediów (media mix modeling – MMM) i technologie zwiększające prywatność (privacy-enhancing technologies – PET) staną się bardziej dostępne i powszechnie stosowane.

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.