Moengage, platforma dostarczająca rozwiązania customer engagement, opublikowała właśnie nowy raport „Future of Marketing: Why Personalization Matters”. Moengage przeprowadziło ankietę wśród 100 dyrektorów marketingu, którzy podzielili się opiniami na temat aktualnego stanu ich spersonalizowanych działań marketingowych.
Jak podają autorzy wspomnianego badania, trzy najważniejsze przeszkody uniemożliwiające skuteczne działania marketing personalization to:
- Ograniczenia budżetowe lub brak potrzebnych środków: 64%
- Brak widoczności i użytecznych danych: 41%
- Brak możliwości szybkiej personalizacji kampanii: 40%
Autorzy raportu zapytali także o najpopularniejsze rozwiązania martech. Oto udzielone odpowiedzi:
- E-mail marketing: 66,3% wskazań
- Marketing automation: 56,7%
- Zarządzanie danymi klientów: 54,8%
- Personalizacja: 50%
- Angażowanie klientów w modelu multichannel: 46,2%
- Mobile marketing: 37,5%
- Sztuczna inteligencja: 32,7%
Co więcej, 51% ankietowanych marketerów chce więcej zainwestować w rozwiązania martech w nadchodzącym roku, aby móc lepiej personalizować CX. Przeczytaj więcej o tym raporcie tutaj (tylko po angielsku).
Odpowiedz