Czy korzystasz z promocji i zniżek w swojej firmie? Jeśli nie, to duży błąd! I jest co najmniej pięć dobrych powodów, dla których promocje powinny stanowić ważną część Twojej strategii marketingowo-sprzedażowej.
Po pierwsze, promocje są korzystne dla firmy, ponieważ napędzają sprzedaż. W obecnych trudnych warunkach rynkowych ludzie niechętnie wydają pieniądze, chyba że naprawdę nie mają wyjścia. Promocje pomagają zachęcić niezdecydowanych klientów do złożenia zamówienia. Po drugie, to doskonały sposób na zbudowanie pozytywnego wizerunku Twojej firmy. Firmy oferujące rabaty i promocje wywołują pozytywne skojarzenia w oczach klientów – stają się bardziej przyjazne i dostępne. Innymi słowy, promocje zachęcają klientów, aby częściej odwiedzać Twój sklep. Po trzecie, możesz wykorzystywać promocje, żeby budować partnerstwa i inne ciekawe projekty z innymi firmami. Tutaj działa efekt synergii. Red Bull i GoPro to doskonały przykład takiej korzystnej dla obu stron współpracy.
Oczywiście powodów, dla których warto zainteresować się promocjami, jest więcej. The Drum opublikował listę obejmującą jeszcze dwa punkty – zapraszamy do lektury.
Odpowiedz