Ecommerce raport

E-commerce cały czas ewoluuje. Dlatego to takie ważne, aby być na bieżąco ze wszystkim, co dzieje się w tym sektorze. Na szczęście mamy do dyspozycji wiele raportów rynkowych, które pomagają nam zrozumieć obecną kondycję handlu online. Jednym z takich raportów jest ten opublikowany przez GWI. Czego możemy się z niego dowiedzieć?

Pierwsza istotna kwestia to podejście do pieniędzy. Ze wciąż trwającą pandemią, inflacją i wojną w Ukrainie ludzie są bardziej skłonni oszczędzać pieniądze na przyszłość. Z drugiej strony nie rezygnujemy z zakupów stricte dla przyjemności (autorzy sugerują, że dzieje się to w celach terapeutycznych).

Po drugie, rozwija się m-commerce. Liczba Amerykanów, którzy robią większość domowych zakupów właśnie poprzez mobile commerce, wzrosła w ostatnim czasie aż o 36%. Podobnie na popularności zyskują płatności zbliżeniowe. Dodatkowo autorzy raportu odnotowują gwałtowny wzrost zainteresowania modelem BNPL (kup teraz, zapłać później). Nic dziwnego, klienci szukają elastycznych opcji płatności i ma to miejsce nawet w B2B.
Przejdź na stronę E-commerce Germany News, aby dowiedzieć się więcej o tym raporcie.

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.