Strona główna » Czy możesz wykorzystać stronę internetową, aby stworzyć emocjonalną więź z klientami?

Czy możesz wykorzystać stronę internetową, aby stworzyć emocjonalną więź z klientami?

wykorzystanie strony internetowej - inspiracje

Jak się okazuje, tak! Chociaż strona internetowa może nie wydawać się idealnym miejscem do budowania więzi z klientami (media społecznościowe powinny lepiej się sprawdzić, prawda?), to istnieje przynajmniej kilka sposobów na budowanie głębszych relacji z klientami za pomocą strony www. Oto dwa z nich.

Po pierwsze, warto pójść w stronę storytellingu. To bardzo skuteczna technika, która pozwala pokazać, co tak naprawdę kryje się za logo i nazwą firmy. Opowiadanie historii jest idealne, aby wytłumaczyć, dlaczego robisz to, co robisz i jakie są Twoje wartości. W ten sposób zdobywasz zaufanie i zaangażowanie swoich aktualnych i przyszłych klientów.

Po drugie, wykorzystaj stronę, aby pokazać, że jesteś autentyczny i godny zaufania. Możesz to zrobić poprzez tzw. user-generated content (np. opinie), case studies, referencje/testimoniale, listy klientów i dobrze napisaną stronę „o nas”. Pokaż osobom odwiedzającym Twoją stronę, że jesteś wiarygodnym i sprawdzonym partnerem biznesowym. W ten sposób także zyskasz ich zaufanie.

Istnieją jeszcze trzy sposoby na nawiązanie emocjonalnej więzi z klientami. Przeczytasz o nich (choć tylko po angielsku) tutaj.

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.