Blog iPresso Marketing Automation
BNPL

BNPL wkracza do świata B2B

Jak donosi portal DigitalCommerce360, firmy oferujące usługę BNPL (kup teraz, zapłać później) coraz częściej ukierunkowują się na klientów B2B. Celem jest zapewnienie takim firmom krótkoterminowych pożyczek, które pomogą im zarządzać codzienną działalnością. Gra jest warta świeczki; BNPL to już branża o wartości 700 miliardów dolarów.

Jedną z takich firm jest Mondu. Jej współzałożyciel, Malte Huffman, uważa, że ​​B2B BNPL ma szansę stać się sektorem wartym 200 miliardów dolarów tylko w Europie i Stanach Zjednoczonych. Popularność tego rozwiązania w świecie B2B nie dziwi. Po pierwsze, wartość rozliczeń B2B jest znacznie wyższa niż w B2C, więc firmy BNPL zarabiają więcej na każdej takiej transakcji. Po drugie, biorąc pod uwagę wszystkie problemy na świecie, zrozumiałe jest, że firmy typu business-to-business szukają bardziej elastycznego sposobu zamawiania potrzebnych im towarów i usług. Na przykład B2B BNPL ma szansę szczególnie dobrze się sprawdzić, jeśli chodzi o finansowanie łańcuchów dostaw.

A co z Twoją firmą? Czy BNPL jest rozwiązaniem, z którego chętnie skorzystasz?

Maciej Mazurkiewicz

Marketing Specialist w iPresso Marketing Automation.

Dodaj komentarz