Blog iPresso Marketing Automation
Opinie w sieci

Tylko 44% firm w Wielkiej Brytanii odpowiada na opinie w sieci!

Takie wnioski płyną z najnowszego raportu opublikowanego przez DAC Group. Na tym nie koniec złych wiadomości – 38% brytyjskich firm nie ma stron dla swoich lokalnych oddziałów, a tylko mniej niż połowa (42%) korzysta ze śledzenia efektywności prowadzonych działań marketingowych. Badanie zostało przeprowadzone w siedmiu kategoriach rynkowych wśród ponad 500 firm.

To badanie doskonale pokazuje, że jest jeszcze dużo pracy do wykonania w tym obszarze. Jeśli chcesz, aby Twoja firma rozwijała się w sieci, musisz zadbać o opinie klientów. W końcu to właśnie one często są głównym czynnikiem decydującym o tym, czy dana osoba odwiedzi Twój lokal, czy konkurencyjny.

Recenzje online to tak naprawdę jeden z najtańszych i najskuteczniejszych sposobów pozyskiwania nowych klientów. Dlatego nie ma nic, co usprawiedliwiałoby zaniedbywanie tej części Twojego biznesu. Jeśli nie masz jeszcze strony lokalnej (w Google Moja Firma lub Yelp), uruchom ją jak najszybciej i stale zachęcaj klientów, aby publikowali jak najwięcej opinii o Twojej firmie.

Maciej Mazurkiewicz

Marketing Specialist w iPresso Marketing Automation.

Dodaj komentarz