Blog iPresso Marketing Automation
marketing analytycal software

Rośnie popyt na software do analizy marketingu

Według badań przeprowadzonych przez Zion Market Study rynek programów do analiz marketingowych do 2028 roku będzie warto 6,7 miliarda dolarów.

Zapotrzebowanie na wydajne narzędzia analityczne cały czas rośnie. Nic dziwnego skoro do eliminacji 3rd party cookies zostało już niewiele czasu, a Universal Analytics przechodzi do przeszłości na rzecz Google Analytics 4.

W raporcie Zion Market Study znajdziecie dokładnie rozpisane odpowiedzi na takie pytania jak:

  • jakie są prognozy względem rozrostu rynku programów do analityki marketingu
  • jakie są główne czynniki wpływające na szybkie tempo wzrostu?
  • kim są czołowi gracze w branży programów do analityki?
  • do jakich segmentów rynku skierowana jest ta branża?

Raport (płatny) – znajdziecie do ściągnięcia TUTAJ

Leszek Jasiński

Leszek Jasiński

Redaktor, copywriter, absolwent filozofii na Uniwersytecie Gdańskim. W serwisie MarketingAutomagic pisze o najważniejszych wydarzeniach oraz przybliża pojęcie i zalety płynące z Marketing Automation.

Dodaj komentarz