Blog iPresso Marketing Automation
Marketing Automation rosną inwestycje

Marketing Automation nie zwalnia

Marketing Automation potrafi wiele. Do podstawowych i najczęściej wymienianych zalet należą:

– zmniejszenie kosztów

– polepszenie doświadczeń odbiorców (Customer Experience)

– zwiększenie elastyczności działań firmy

Jest to tylko wierzchołek góry możliwości systemu do automatyzacji. Ten szeroki zakres nie umyka uwadze przedstawicielom żadnej z działających branż. Według analityków z Gartner rynek integracji/automatyzacji wzrośnie do 32 miliardów dolarów do końca 2025 roku. Szczególnie w Stanach Zjednoczonych inwestycje na integracje oraz automatyzację mają stale rosnąć — według Gartnera 34% CIO zamierza przeznaczyć na to dodatkowe środki.

Działania te motywowane są (słusznym zresztą) przekonaniem, że automatyzacja jest kluczowa dla rozwoju i sukcesu biznesu, za czym przemawia:

– redukcja kosztów, wzrost efektywności, zmniejszenie prawdopodobieństwa spowodowania manualnych błędów w procesach

– zapewnienie przyjaznego, intuicyjnego i łatwego w obsłudze interfejsu

– zyskanie dokładniejszego wglądu w skuteczność prowadzonych działań

– budowanie prawdziwie innowacyjnych rozwiązań dopasowanych do potrzeb, a nie powielanie schematów.

Co automatyzacja iPresso może dla ciebie zrobić?

Leszek Jasiński

Leszek Jasiński

Redaktor, copywriter, absolwent filozofii na Uniwersytecie Gdańskim. W serwisie MarketingAutomagic pisze o najważniejszych wydarzeniach oraz przybliża pojęcie i zalety płynące z Marketing Automation.

Dodaj komentarz