Blog iPresso Marketing Automation

Feed Manager iPresso – funkcja, która zmieni Twoją promocję

Feed Manager jest miejscem, w którym firma gromadzi dane o produktach, usługach oraz treściach, by następnie szybko użyć ich w spersonalizowanej komunikacji marketingowej. FM (Feed Manager) umożliwia wyselekcjonowanie z oferty lub znajdującego się na stronie kontentu dopasowanych elementów, które po np. wcześniejszych analizach preferencji wysegmentowanej grupy docelowej będą najlepiej spełniały potrzeby odbiorców i stanowiły dla nich największą wartość. Co za tym idzie, możliwe jest rozwinięcie systemu rekomendacji produktów/usług/treści do kompleksowych, zautomatyzowanych wielokanałowych scenariuszy.

Personalizacja komunikacji za pomocą FM wchodzi na zupełnie nowy poziom i otwiera nowe drzwi do budowania długotrwałych relacji. FM może zostać użyty przy tworzeniu dostosowanych treści e-maili, SMS-ów lub web pushy, z których każdy będzie wpisywał się w scenariusze zaprojektowane ściśle pod potrzeby różnych grup.

Jakie korzyści daje Feed Manager iPresso?

  • personalizacja komunikacji w oparciu o konkretną ofertę produktową czy contentową, 
  • automatyzacja pobierania danych
  • standaryzacja danych o produktach i treściach między zintegrowanymi platformami, systemami, aplikacjami
  • wykorzystanie tych samych danych z feedów z jednego miejsca w wielu kanałach komunikacji, co daje utrzymanie spójności w produktach – każdy kanał będzie posiadał te same informacje
  • tworzenie spersonalizowanego contentu dopasowanego do unikalnych potrzeb zarówno odbiorców jak i firmy
  • opracowanie nowego systemu rekomendacji i poleceń w celu zwiększania lojalności i dostarczania produktów/usług/treści rzeczywiście potrzebnych i oczekiwanych
Zmiany w odwiedzinach na stronie
Zmiany w odwiedzinach na stronie

Lepiej dopasowana oferta firmy, która została specjalnie przygotowana pod klienta końcowego daje możliwość szybkiego przełożenia się na większą sprzedaż, konwersję oraz pozytywny wizerunek. FM jest narzędziem, które sprawdzi się na gruncie praktycznie każdej branży (sklepów internetowych, serwisów informacyjnych, a nawet blogerów), pozwalając na stworzenie różnych strategii dobierania treści.

Prześledzenie ścieżek zakupowych różnych grup oraz sprawdzenie odpowiednich z tym związanych metryk pozwoli stworzyć różne opcje, które będą docierały do odbiorców według różnych kryteriów jak np. najtańsze produkty, polecane najnowsze (produkty/usługi najczęściej się sprzedające) oraz wiele innych w zależności od sytuacji, czasu, sezonu, czy stanu magazynu.

Przykłady wykorzystania:

  • możesz zrobić na przykład takie e-maile:
  • albo wysłać taki web push:

Feed manager to narzędzie do zarządzania plikami product feed oraz danymi w nich zawartymi. Feed Manager pozwala zarządzać plikami, które będą dostosowane pod różne zmienne, nawet w odniesieniu do jednej grupy odbiorców. W rezultacie można nawet swobodnie żonglować ofertami, promocjami i wspomaganiem reklam w celu znalezienia optymalnego rozwiązania dla zwiększenia sprzedaży, konwersji, lojalności.

Feed Manager wchodzi jako standardowa funkcjonalność i dostępna jest dla każdego użytkownika w każdej wersji systemu: BASICEnterprise.


Leszek Jasiński

Leszek Jasiński

Redaktor, copywriter, absolwent filozofii na Uniwersytecie Gdańskim. W serwisie MarketingAutomagic pisze o najważniejszych wydarzeniach oraz przybliża pojęcie i zalety płynące z Marketing Automation.

Dodaj komentarz