blog iPresso Marketing Automation

iPresso MA – specjalne edycje dedykowane branżowo

iPresso to rozwiązanie wychodzące naprzeciw potrzebom konkretnych branż i klientów. Dlatego też system dostępny jest w wersjach dedykowanych dla sektorów, takich jak e-commerce, FMCG, turystyka, finanse, media i rozrywka czy edukacja. 

Każda z tych edycji odpowiada na szczególne potrzeby i wyzwania typowe dla danej branży, uwzględnia jej specyficzny charakter i wymagania. Co więcej, za wdrożenie i wsparcie użytkowników edycji branżowych odpowiedzialni są eksperci iPresso wyspecjalizowani w obsłudze firm z poszczególnych sektorów.

iPresso to rozwiązanie stworzone dla marketerów i we współpracy z marketerami. Takie podejście pozwala na dostosowanie poszczególnych wersji systemu do rzeczywistych potrzeb użytkowników. Czym charakteryzują się branżowe wersje systemu?

iPresso E-commerce 

Rozwiązanie to pozwala na budowanie niepowtarzalnych scenariuszy nastawionych na kreowanie i podtrzymywanie relacji z klientami, zwiększenie ich zaangażowania, lojalności i sprzedaży. Jedną z funkcjonalności stworzonych z myślą o handlu internetowym, jest identyfikowanie porzuconych procesów (m.in. porzucone koszyki) i automatyczna reakcja na takie porzucenia.

iPresso jest zintegrowane z największymi platformami e-commerce, takimi jak Shoper, PrestaShop, Magento, czy Shopify. Możliwe jest także wykonanie indywidualnych integracji potrzebnych konkretnemu klientowi.

iPresso FMCG

iPresso FMCG to edycja systemu skierowana m.in. do firm produkcyjnych i marek dóbr szybkozbywalnych z zakresu żywności, marek z branży chemii gospodarczej czy higieny osobistej. 

Rozwiązanie to pozwala na gromadzenie i integrację danych o konsumentach, prowadzenie spersonalizowanej komunikacji w wielu kanałach komunikacji. 

Dzięki połączeniu możliwości marketingu online z offline, iPresso FMCG zapewnia prowadzenie zaawansowanych programów lojalnościowych z wykorzystaniem eCouponingu, scoringu użytkowników czy programów monetyzacyjnych.

iPresso Financial Services

iPresso Financial Services to rozwiązanie skierowane do firm i instytucji finansowych, stworzone z myślą o marketerach banków, ubezpieczycieli, firm pożyczkowych i inwestycyjnych. Edycja ta została rozwinięta we współpracy z praktykującymi marketerami – zarówno rozwój technologii, jak również ich obsługa jest nieprzerwanie adaptowana do wymagań zespołów marketingu instytucji finansowych.

Rozwiązanie to umożliwia pracę na personach i segmentach, budowanie ścieżek klientów i zarządzaniem cyklem ich życia, częstotliwością komunikacji oraz zarządzanie bazami wielu segmentów produktowych w jednym miejscu. Wszystkie te działania prowadzone są przy szczególnej dbałości o higienę bazy oraz jakość i bezpieczeństwo danych.

iPresso Media&Entertainment

iPresso M&E to jedyna na rynku tak zintegrowana platforma Marketing Automation, która wspiera komunikację dla kanałów dystrybucji VOD, telewizji satelitarnej, treści SmartTV, www i mobile.

Rozwiązanie to personalizuje komunikację na ekranie TV oraz w aplikacjach mobilnych i PC, w których są dostarczane usługi video. Wraz z tymi kanałami komunikacji spójnie i harmonijnie wykorzystuje kanały klasyczne, czyli e-mail, SMS, display, web push czy mobile push. Zaawansowane scenariusze marketingowe zapewniają w pełni zautomatyzowaną, a jednocześnie spersonalizowaną, obsługę milionów odbiorców w oparciu o zaobserwowane cechy i zachowania.

iPresso Travel

Specjalna wersja systemu iPresso dedykowana branży turystycznej. Przeznaczona dla agencji turystycznych, biur podróży, linii lotniczych, hoteli, systemów rezerwacyjnych czy brokerów biletowych.

Rozwiązanie to pozwala użytkownikom systemu na zwiększenie liczby i częstotliwości rezerwacji usług, zmniejszenie wskaźnika porzuceń przed zakupem, zgromadzenie bogatej wiedzy o zachowaniach i potrzebach klientów.

iPresso Education

iPresso Education to specjalna wersja systemu przeznaczona dla branży edukacyjnej. Skierowana jest ona w szczególności do uczelni wyższych, szkół językowych, firm szkoleniowych, nowoczesnych placówek edukacyjnych.

Zastosowanie tego rozwiązania pozwala na skuteczniejsze prowadzenie rekrutacji, lepszą sprzedaż usług edukacyjnych, zwiększenie lojalności i przywiązania do marki.

iPresso Education umożliwia efektywną komunikację ze studentami i kursantami, pozwalając też na podtrzymanie relacji po zakończeniu nauki poprzez specjalne programy lojalnościowe, analizę zaangażowani absolwentów czy mechanizmy member-get-member.

Michał Pasternak

Content Editor iPresso, autor tysięcy artykułów i tekstów poświęconych technologicznej magii marketingu.

Dodaj komentarz