Wartość globalnego rynku OTT wzrośnie w 2023 roku do 72,8 mld dolarów – wynika z raportu Global Entertainment and Media Outlook opracowanego przez PwC. Wynik taki oznaczał będzie podwojenie rozmiaru tego sektora w stosunku do 2019 r.
Za dynamiczny wzrostem światowej wartości usług OTT stać będzie rosnąca konkurencja na tym polu, szczególnie wśród firm amerykańskich. Do obecnych na rynku serwisów dołączyć mają m.in. Disney i WarnerMedia.
Przełomowy punkt w rozwoju OTT ma według prognoz nastąpić w roku 2021, gdy region Azji i Pacyfiku wyprzedzi Amerykę Północną pod względem przychodów generowanych przez te usługi.
Rosnąca konkurencja na rynku sprawi, że dostawcy treści telewizyjnych będą musieli skupić się na precyzyjnej, odpowiednio stargetowanej komunikacji z widzami.
Możliwości prowadzenia takich działań dostarcza unikalne rozwiązanie iPressoTV. System ten pozwala na komunikowanie się z obecnymi i potencjalnymi klientami w oparciu o ich konsumpcję treści, interakcje z usługami, porzucenia ścieżek zakupu i aktywacji, historię komunikacji, status CRM i demografię.
Zespół iPresso Media&Entertainment będzie obecny na tegorocznej edycji IBC, gdzie we współpracy z firmami GIG Technology i redGalaxy zaprezentuje innowacyjne rozwiązania w zakresie technologii i marketingu OTT. Spotkajmy się tam!
Odpowiedz