Godziny ciszy dla Akcji na stronach i Akcji w aplikacjach w iPresso

Akcje na stronach i w aplikacjach pozwalają m.in. na wyświetlanie kontaktom dynamicznych treści dostosowanych do ich atrybutów i aktywności. Dzięki temu odpowiedni komunikat dociera do ściśle określonej grupy targetowej w czasie rzeczywistym.

Akcje na stronach w systemie iPresso pozwalają marketerom na natychmiastową, zautomatyzowaną reakcję na zachowania i preferencje klientów. Jeżeli monitorowaną przez iPresso stronę internetową firmy odwiedzi kontakt, który spełnia odpowiednie kryteria – np. system wie, że jest to mieszkaniec Warszawy, oraz że otworzył wysłanego mu wcześniej e-maila – to automatycznie zostanie mu wyświetlony spersonalizowany komunikat, np. w formie pop-up’u. Działanie takie pozwala na szybkie dotarcie do precyzyjnie określonych grup docelowych, co jest o wiele skuteczniejsze niż wyświetlanie komunikatów “na oślep”.

Nowością wprowadzoną w iPresso jest możliwość ograniczenia takiej komunikacji za pomocą tzw. godzin ciszy. Jest to ustawiony przez użytkownika przedział czasu (np. między 23:00 a 8:00), w którym komunikacja z odbiorcami wiadomości marketingowych zostaje wstrzymana. Rozwiązanie to pozwala na uniknięcie sytuacji, w których na przykład sms-y byłyby dostarczane w godzinach nocnych.

Komentarz

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>