Nowość w iPresso: podgląd treści wiadomości SMS

Do kreatora smsów w iPresso wprowadzono możliwość podglądu treści wiadomości z uwzględnieniem dynamicznych elementów pozwalających personalizować jej zawartość. Dzięki temu, podobnie jak to jest w kampaniach e-mail, marketerzy będą mogli na bieżąco sprawdzać poprawność wyświetlania dynamicznych elementów (mogą to być wszelkie atrybuty, takie jak jak imię, rodzaj produktu, miasto zamieszkania), które chcą zamieścić w treści sms’a.

iPresso pozwala na wykorzystanie w treści wysyłek wszelkich atrybutów personalizujących i indywidualizujących komunikat.

Wstawienie odpowiedniego elementu do treści e-maila czy SMS’a, np. Cześć {Imię}, spowoduje wprowadzenie przez system w tym miejscu imienia odbiorcy, np. Cześć Michał. Można tu też wykorzystać wszelkie inne dynamiczne atrybuty, tak by treść komunikatu była dopasowana np. do mieszkańca danego miasta lub osoby, która interesowała się konkretnym produktem lub usługą.

Wprowadzenie opcji podglądu treści wiadomości SMS spowoduje, że twórca kampanii będzie na bieżąco widział jak zadziałają poszczególne elementy personalizacji i czy wiadomość została skonstruowana w prawidłowy sposób.

Na przykładzie salonu samochodowego widzimy jak dwa elementy personalizacji, imię i miasto, zostały na podstawie danych kontaktu testowego zamienione na Michał i Mysłowice.

screen sms1

 

 

 

 

screen sms2

 

 

 

 

 

 

COMMENTS

  • Amadeusz Wistek

    Moim zdaniem marketing smsowy to świrtne narzędzie do budowania dobrych relacji z klientami. Ja w firmie korzystam z platformy playsms.pl i tam również mają szereg funkcji, które znacznie ułatwiają i przyspieszają pracę, np można w swoim panelu tworzyć bazę kontaktów klienów. Dobrze, że to się cały czas rozwija

  • Kamil Kostecki

    Marketing SMSowy przebił wszystko – a głownie maile. Tworz duzo blizsza wiez z klientem, bo z telefonem chodzi kazdy, wiec takiego SMS odbierze szybko. Ja osobiscie korzystam z platformy playsms i nie moge powiedziec zlego slowa

Komentarz

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>