Z iPresso prosto na FB Messengera – nowy kanał komunikacji Marketing Automation!

Nowa integracja iPresso pozwoli firmom na dotarcie do klientów bezpośrednio poprzez facebookowego Messengera. Daje to ogromne możliwości w zakresie reagowania na bieżące potrzeby i zapytania konsumentów.

Messenger należy do najpopularniejszych komunikatorów internetowych na świecie – obecne korzysta z niego 1,3 mld użytkowników. Rozwiązanie to ma też szerokie zastosowanie w firmach, które dzięki jego możliwościom mogą bezpośrednio odpowiadać na przesłane przez Messengera opinie i uwagi klientów. Użytkownicy prywatni i firmy korzystające z komunikatora wymieniają między sobą ponad 2 mld wiadomości miesięcznie – zarówno zautomatyzowanych, jak i inicjowanych przez realnych użytkowników.

Wprowadzona przez iPresso integracja z komunikatorem spowoduje uruchomienie w systemie nowego kanału Direct Marketingu, który pozwoli na automatyczne wysyłanie informacji do potencjalnych klientów korzystających z Messengera.

Gdy dana osoba, której dane istnieją już w bazie iPresso, rozpocznie rozmowę z firmą za pośrednictwem Messengera, aktywność taka zostanie odnotowana w iPresso. Osobie tej będzie też można automatycznie przesłać odpowiedni komunikat: dopasowaną ofertę, zachętę do zakupu, czy odpowiednią informację  – wszystko to podczas jednej ciągłej konwersacji.

Korzystanie z tej integracji wymaga od firm posiadania własnej, połączonej z Facebookiem, aplikacji do zarządzania profilami w tym serwisie. Warunkiem komunikowania się z potencjalnymi klientami jest wyrażenie przez nich zgody na otrzymywanie powiadomień na Messengera.

Komentarz

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>