Akcje na stronach, do których należą m.in. pop-up’y, to jeden z wielu kanałów komunikacji dostępnych w iPresso. Pozwalają one na reagowanie w czasie rzeczywistym na aktywności kontaktów na monitorowanych stronach, a także ich cechy i atrybuty.
Jeżeli monitorowaną przez iPresso stronę internetową firmy odwiedzi kontakt, który ma w systemie np. przypisany odpowiedni tag, mieszka w danym mieście lub posiada jakikolwiek inny atrybut lub aktywność (np. w postaci kliknięcia w ostatnio wysłany e-mailing) – iPresso może wyświetlić mu spersonalizowany komunikat, np. w formie pop-up’u lub rekomendacji na stronie.
iPresso pozwala też na tworzenie zaawansowanych warunków zawierających sekwencje aktywności, cech czy atrybutów kontaktów, których spełnienie spowoduje wyświetlenie danego komunikatu.
Tworzenie sekwencji warunków, które muszą zostać spełnione w ściśle określonej kolejności, pozwala na precyzyjne dopasowanie komunikatu do cech i preferencji konkretnego klienta.
Przykładem takiej sekwencji będzie:
1. aktywność – wyszukiwanie na stronie sklepy internetowego produktu o określonym parametrze np. telewizor 40 cali,
2. aktywność – ponowne wejście na stronę sklepu, do podkategorii produktów telewizory.
Kontaktom, które wykonają te dwie aktywności w takiej właśnie kolejności, system może wyświetlić pop-up, który będzie zawierał dane konkretnego modelu telewizora 40-calowego w promocyjnej cenie.
W sekwencjach takich wykorzystać można też informacje o cechach takich jak wiek (np. żeby zaoferować klientom produkty najpopularniejsze w ich grupach wiekowych), płeć (np. dla wyświetlenia odpowiedniego rodzaju kosmetyków klientom perfumerii) czy miejsce zamieszkania (w przypadku, gdy firma chce zachęcić do uczestnictwa w wydarzeniu organizowanym w danym mieście).
Odpowiedz