blog iPresso Marketing Automation

1/3 czasu spędzonego online przeznaczana jest na media społecznościowe

Przeciętny użytkownik internetu korzysta z mediów społecznościowych przez 2 godziny i 15 minut dziennie, czyli średnio o 9 minut więcej niż w poprzednim roku. W 2012 r. w social mediach spędzano średnio 1 godzinę i 30 minut – wynika z raportu Global Web Index.

33% czasu spędzanego w sieci przeznaczane jest na korzystanie z mediów społecznościowych. 16% czasu internauci spędzają na oglądaniu telewizji lub streamingu wideo. Kolejne 16% to z kolei streaming muzyki. 13% czasu poświęcone zostaje na czytanie prasy internetowej.

Ilość czasu przeznaczanego na social media zwiększa się każdego roku. Trend ten jest szczególnie widoczny wśród kobiet i młodszych grup wiekowych.

Jednak według danych Global Web Index, wzrost popularności social mediów widoczny jest we wszystkich grupach internautów. Jedną z głównych przyczyn jest rosnąca popularność urządzeń mobilnych, za pomocą których internauci mają dostęp do aplikacji i serwisów internetowych przez cały dzień.

Michał Pasternak

Content Editor iPresso, autor tysięcy artykułów i tekstów poświęconych technologicznej magii marketingu.

Dodaj komentarz