Strona główna » Porzucony koszyk? Teraz z iPresso odzyskasz nawet anonimowych klientów!

Porzucony koszyk? Teraz z iPresso odzyskasz nawet anonimowych klientów!

Porzucony koszyk? Teraz z iPresso odzyskasz nawet anonimowych klientów!

Dzięki mechanizmowi porzuconego koszyka w iPresso, firmy mogą szybko i skutecznie odzyskiwać porzucone procesy zakupowe czy rezerwacyjne. Nowością wprowadzoną do systemu jest możliwość zareagowania również na koszyki porzucone przez kontakty anonimowe, czyli niemonitorowane przez iPresso.

W sytuacji gdy potencjalny klient podejmuje działania (np. wypełnienie formularza) zmierzające do zakupu, ale nie zostają one sfinalizowane, iPresso zapewnia możliwość przeprowadzenia odpowiednio dobranych akcji marketingowych zmierzających do odzyskania takiego porzuconego procesu.

Kontakty monitorowane

W przypadku kontaktów istniejących w bazie iPresso, których dane kontaktowe są znane firmie, reakcją na porzucenie procesu może być np. automatyczna wysyłka e-maila lub SMS’a z przypomnieniem o niedokończonym zakupie, wysłanie wiadomości głosowej, czy powiadomienia web push lub mobile push.

koszyk1

Wiadomość taka może uwzględniać wszelkie dane zapisane w bazie kontaktów (np. imię klienta), zawierać informację o produktach, które klient dodał do koszyka i zachęcić do zakończenia procesu.

Użytkownicy iPresso mają też możliwość zaplanowania bardziej zaawansowanych ścieżek komunikacji w postaci scenariusza Marketing Automation. Dowiedz się więcej.

koszyk2
Kontakty anonimowe

Teraz iPresso zapewnia również możliwość dotarcia do kontaktów anonimowych. W tym przypadku zastosować można notyfikacje web push oraz mobile push, które nie wymagają posiadania danych kontaktowych klienta, a także akcje dodatkowe.

Anonimowej osobie, która doda produkty do swojego koszyka, ale nie dokończy procesu zakupowego, zostanie wysłane odpowiednie przypomnienie w przeglądarce internetowej (jeżeli wcześniej wyrazi ona zgodę na otrzymywanie takich powiadomień) lub w aplikacji mobilnej.

koszyk3
System pozwala również na przeprowadzenie działań zmierzających do odzyskania porzuconego procesu dla wszystkich kontaktów – zarówno monitorowanych, jak i anonimowych. W takim przypadku do dostępnych akcji należeć będą: powiadomienia web push, mobile push, oraz dodatkowe akcje (np. wyświetlenie rekomendacji produktu na stronie).

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.