Wykorzystaj wiedzę o aktywnościach klientów w kampaniach MA w iPresso!

Możliwość dotarcia do konkretnych osób w najbardziej dogodnym momencie i z najlepiej dopasowaną ofertą jest jedną z największych korzyści płynących z prowadzenia kampanii Marketing Automation. Przykładem takiego działania są kampanie cross-sellingowe, dzięki którym sklep może zaproponować danej osobie produkty powiązane z tymi, które kupiła ona wcześniej.

Nowa opcja wprowadzona do iPresso, daje marketerom możliwość prowadzenia takich działań w sposób w pełni zautomatyzowany, w oparciu o ściśle określone aktywności kontaktów (np. zakup danego produktu, wejście na określoną podstronę, porzucenie procesu zakupowego).

Potencjalni klienci odwiedzający sklepy internetowy zazwyczaj przeglądają produkty, którymi są najbardziej zainteresowani. Często jednak nie dochodzi do finalizacji zakupu.

Dzięki zarejestrowaniu przez iPresso informacji o aktywnościach na przeglądanych podstronach sklepu, system może automatycznie wysłać danej osobie e-maila z informacją o produkcie, którym była ona zainteresowana.

Działania takie można zastosować prowadząc kampanie remarketingowe, np. wysyłając potencjalnemu klientowi e-maila: Cześć, ostatnio przeglądałeś w naszym sklepie najnowsze modele telewizorów. Dokończ zakup teraz, a otrzymasz 10% zniżki!

Innym przykładem będzie prowadzenie kampanii cross-sellingowych, w których system może wykorzystać informacje o aktywności dokonanie zakupu danego produktu (np. laptopa). W takiej sytuacji iPresso może automatycznie zaproponować klientowi dokupienie produktu uzupełniającego, np.: Dziękujemy za zakup laptopa XYZ. Zachęcamy do skorzystania z okazji i nabycia w promocyjnej cenie zestawu głośników.

Odpowiednio przygotowanie treści e-mail można też zastosować np. w przypadku porzuconych procesów, bądź scenariuszy Marketing Automation. Kampanie takie mogą opierać się na dowolnych aktywnościach kontaktów, w oparciu o które wysyłane będą komunikaty wykorzystujące dynamiczne treści w kampanii e-mail.

Komentarz

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>