98% marketerów uważa, że real-time marketing pozytywnie wpływa na wyniki firmy

98% marketerów uważa, że zastosowanie real-time marketingu pozytywnie przekłada się na dochody firmy – wynika z raportu Real-Time Marketing firmy Wayin.

 

rtm1

 

49% ankietowanych w badaniu Wayin uważa, że działania real-time marketingu to takie, które mają miejsce w ciągu kilku minut, a 26% uważa, że by mówić o takiej formie marketingu muszą one dziać się w ciągu sekund.

Według danych firmy Researchscape 58% marketerów na świecie wykorzystuje w swoich kampaniach działania w czasie rzeczywistym. Wśród tych, którzy tego nie robią, aż 80% zamierza wprowadzić takie działania w czasie najbliższych 12 miesięcy.

Do największych korzyści płynących z zastosowania Real-Time Personalization zaliczono:

  • wzrost zaangażowania klientów – 73%,
  • optymalizacja doświadczeń internautów – 54%,
  • lepsze wskaźniki konwersji – 53%,
  • wzrost liczby pozyskanych lead’ów / klientów – 45%,
  • zwiększone dochody z handlu w sieci – 34%,
  • wzrost lojalności klientów – 38%,
  • większa rozpoznawalność marki – 26%.

Komentarz

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>