98% marketerów uważa, że zastosowanie real-time marketingu pozytywnie przekłada się na dochody firmy – wynika z raportu Real-Time Marketing firmy Wayin.
49% ankietowanych w badaniu Wayin uważa, że działania real-time marketingu to takie, które mają miejsce w ciągu kilku minut, a 26% uważa, że by mówić o takiej formie marketingu muszą one dziać się w ciągu sekund.
Według danych firmy Researchscape 58% marketerów na świecie wykorzystuje w swoich kampaniach działania w czasie rzeczywistym. Wśród tych, którzy tego nie robią, aż 80% zamierza wprowadzić takie działania w czasie najbliższych 12 miesięcy.
Do największych korzyści płynących z zastosowania Real-Time Personalization zaliczono:
- wzrost zaangażowania klientów – 73%,
- optymalizacja doświadczeń internautów – 54%,
- lepsze wskaźniki konwersji – 53%,
- wzrost liczby pozyskanych lead’ów / klientów – 45%,
- zwiększone dochody z handlu w sieci – 34%,
- wzrost lojalności klientów – 38%,
- większa rozpoznawalność marki – 26%.
Odpowiedz